Bilimsel Programlama

           PALANDÖKEN  ULUSLARARASI HEMŞİRELİK EĞİTİMİ KONGRESİ

                                                        24-26 EKİM 2019                                                     

 

KURSLAR / COURSES

23 EKİM 2019 ÇARŞAMBA / 23 OCTOBER 2019 WEDNESDAY (13:00 – 17:00)

 

Nitelikli Öğretim İçin Ölçme ve Değerlendirme (2 saat)

Assessment and Evaluation for Qualified Teaching (2 hours)

Nurtaç Canpolat, Samih Bayrakçeken, Suat Çelik

 

Makaleler Neden Reddedilir? (2 saat)

Why are Articles Rejected? (2 hours)

Yüksel Göktaş

 

Yapılandırılmış Beceri Sınav Yöntemleri (3 saat)

Structured Skills Testing Methods (3 hours)

Emine Kol

 

 

24 EKİM 2019 PERŞEMBE / 24 OCTOBER 2019 THURSDAY

09:30-10:15

Açılış Konuşmaları / Opening Remarks

10:15-10:20

Tarihten Günümüze Hemşirelik Eğitimi / Nursing Education from History to Present

10:20-10:40

Müzik Dinletisi / Music Concert

10:40-11:10

“Açılış Konferansı”

“Opening Conference”

 

 

Hemşirelik Eğitiminde Kalite / Quality in Nursing Education

Hülya Kaya

 

Oturum Başkanları / Modarators

Gülseren Kocaman, Sevim Buzlu

11:10-11:50

Panel I / Panel I

“Hemşirelik Eğitiminde Akreditasyon”

“Accreditation in Nursing Education”

 

Erciyes Üniversitesi Örneği / A Case of Erciyes Univesity

Sultan Taşçı

 

Acıbadem Üniversitesi Örneği / A Case of Acıbadem Univesity

Ükke Karabacak

 

Oturum Başkanları / Modarators

Hülya Okumuş, Özen Kulakaç

11:50-12:05

Kahve Arası/ Coffee Break

12:05-13:05

Panel II / Panel II

“Yeni Kuşağın Eğitimi”

“Education of the New Generation”

 

Millennials: Gelecekteki Sağlık Çalışanları için Resmi ve Gizli Müfredat / Millennials: Official & Hidden Curriculum for Future Healthcare Professionals

Souzan Hawala-Druy

 

Z Kuşağının Öğrenme Davranışları / Learning Behaviours of Generation Z

Sevim Ulupunar

 

Değişen Değerler Dünyasında Z Kuşağının Eğitimi Stratejileri /

Strategies for Generation Z in the World of Changing Values

Yüksel Göktaş

 

Oturum Başkanları / Modarators

Ali Şahin, Havva Öztürk

13:05-13:20

Telekonferans / Teleconference

 

Hemşirelik Eğitiminin Önemi / The Importance of Graduate Nursing Education

Roger Watson

13:20-14:45

Öğle Yemeği / Lunch

14:45-15:45

Panel III / Panel III

“Hemşirelik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı”

“Use of Technology in Nursing Education”

 

Eğitimde Yeni Teknolojiler / New Technologies in Education

Ömer Koçak

 

“Hemşirelik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Kapsamı ve Gözden Geçirilmesi / Use of Technology in Nursing Education, Scope and Review of the Provision

Ehsan Khan

 

Hemşirelik Eğitiminde Simülasyon Deneyimleri / Experiences in Using Simulation in Nursing Education

Esra Uğur

Oturum Başkanları / Modarators

Fatih Albayrak, Sultan Taşçı

15:45-16:00

Kahve Arası /Coffee break

16:00-16:40

Panel IV / Panel IV

“Hemşirelik Eğitiminde Kanıta Dayalı Uygulamalar”

“Evidence-Based Practices in Nursing Education”

 

Hemşirelik Eğitiminin Gelişimi: Geleneksellikten Kanıt Temelli Uygulamalara / The Evolution of Nursing Education: Evidence-Based Practices in Conventionalism

Nurhan Bayraktar

 

Kanıta Dayalı Uygulama Geliştirmeyi Öğretme Stratejileri : Bu Stratejileri Hayata Geçirme

Strategies For Teaching Evidence-Based Practice Improvement: Making It Real

Rona Levin

 

Oturum Başkanları / Modarators

Mine Çelik, Ükke Karabacak

16:40-16:55

Telekonferans / Teleconference

 

Araştırma Materyallerinin Uluslararası Geçerliği / International Validation of Research Instrument

Shu-Fang Vivienne Wu

 

16:55-18:00

Sözel Bildiriler I / Oral Presentations I

25 EKİM 2019 CUMA / 25 OCTOBER 2019 FRIDAY

09:00-09:20

Konferans / Conference

Hemşirelikte Lisans Mezunu Yeterlilikleri / The Sufficiency of Bachelor's Degree in Nursing

Gülseren Kocaman

 

Oturum Başkanları / Modarators

Hülya Okumuş, Zülal Özkurt

09:20-10:20

Panel V / Panel V

“Bakımı Nasıl Öğretmeliyiz?”

“How Should We Teach Care?”

 

Hasta Bakım Sonuçlarının Değerlendirilemesinde Bir Ölçüm Aracının Geliştirilmesi ve Test Edilmesi / The Development and Testing of a Patient Reported Experience of Care Measure

Carol Reid

 

Transformative Teoriye Göre Bakım Davranışlarının Öğretilmesi / Teaching Care Behaviours According to the Transformative Theory

Emine Kol

 

Hemşirelikte Bakım Etiğinin Önemi / The Importance of Care Ethics in Nursing

Leyla Dinç

Oturum Başkanları / Modarators

Refia Selma Görgülü, Türkinaz Aştı

10:20-10:35

Kahve Arası/ Coffee break

10:35-11:35

Panel VI / Panel VI

“Hemşirelik Eğitiminde Etik”

“Ethics in Nursing Education”

 

Etik Dersinin Alt Yapısı / Groundwork of Ethics Course

Nurgün Platin

 

Türk Hemşirelik Eğitim Programlarında Etik Eğitimi / Ethics Education in Turkish Nursing Education Programs

Esra Akın Korhan

 

Akreditasyon Standartlarını Karşılamak İçin Etik Eğitimi/ Inter-Professional Education (IPE): Ethics Course That Has Continuously Evolved to Strengthen IPE, and Meet Accreditation Standards

Souzan Hawala-Druy

 

Oturum Başkanları / Modarators

Nurhan Bayraktar, Rahşan Yıldırım

11:35-12:35

Panel VII / Panel VII

“HUÇEP Doğrultusunda Hemşirelik Eğitiminin ve Müfredatının Değerlendirilmesi”

“The Evaluation of Nursing Education and Curriculum
in Accordance with
 

HUÇEP”

 

Birleşik Krallık Genelinde Hemşirelik Müfredatındaki Değişiklikler/ Inclusive, Supportive and Authentic: Changes in Pre-registration Nursing Curricula Across the UK

Stuart Cable

 

Hemşirelik Lisans Eğitim Programlarında HUÇEP Nerede? / Where is the HUÇEP in Undergraduate Nursing Programs?

Fatma ORGUN

 

HUÇEP ve Türkiye’de Hemşirelik Eğitiminin Geleceği: Yanıtlanması Gereken 10 Soru / HUÇEP and The Future of Nursing Education in Turkey: 10 Questions That Need to Be Answered

Özen KULAKAÇ

 

Oturum Başkanları / Modarators

Gülseren Kocaman, Sevim Buzlu

12:35-14:30

Öğle Yemeği / Lunch

14:30-15:30

Panel VIII / Panel VIII

Hemşirelikte Koçluk”

“Mentoring in Nursing”

 

Hemşirelikte Koçluk: Başarılı Geçişler ve Mesleki Gelişim için Öğretme ve Öğrenme / Mentoring in Nursing: Teaching and Learning for Successful Transitions and Professional Development

Mirjam Norris-Nommensen

 

Klinik Rehber Hemşirelik: Türkiye Örneği / Clinical Mentorship Program: Turkey Case

Ayişe Karadağ

 

Hemşirelik Eğitimi ve Klinik Rehber Hemşirelik / Pre-Registration Nursing and Mentorship

Paula Ingram

Oturum Başkanları / Modarators

Hülya Kaya, Leyla Dinç

15:30-15:50

Kahve Arası / Coffee break

15:50-16:05

Telekonferans / Teleconference

 

Pakistan'da Yüksek Hemşirelik Eğitiminde Zorluklar ve Fırsatlar / Challenges and Opportunities in Higher Education of Nursing in Pakistan

Sarfraz Masih

16:05-16:45

Panel IX / Panel IX

“Hemşirelikte Uzaktan Eğitim”

“Online Learning in Nursing”

 

Hemşirelik Eğitiminde Uzaktan Öğrenme / Online Learning in Nursing Education

Selçuk Karaman

 

Hemşirelikte Uzaktan Eğitim: Zorluklar ve Fırsatlar / Going the Distance in Nursing Education: The Challenges and Opportunities in A Changing Landscape

Susie Schofield

 

Oturum Başkanları / Modarators

Fatma Orgun, Papatya Karakurt

16:45-18:00

Sözel Bildiriler II / Oral Presentations II

26 EKİM 2019 CUMARTESİ / 26 OCTOBER 2019 SATURDAY

09:00-09:20

Konferans / Conference

 

Yaşam Boyu Öğrenme / Lifelong Learning

Osman SAMANCI

 

 

Oturum Başkanları / Modarators

Nurten Kaya , Havva Öztürk

09:20-10:20

Forum / Forum

 

Hemşirelik Eğitiminde Paydaş Görüşleri

Views of Stakeholders in Nursing Education

 

Oturum Başkanları / Modarators

Nadiye Özer, Mine Çelik

10:20-11:20

Sözel Bildiriler III / Oral Presentations III

11:20-11:35

Kahve Arası / Coffee break

11:35-12:05

Kapanış ve Ödül Töreni / Closing and Award Ceremonies

12:05-13:45

Öğle Yemeği / Lunch

13:45-17:00

SOSYAL PROGRAM / SOCIAL PROGRAM

*İsimlendirmeler alfabetik sıralamaya göre konulmuştur.